Klachtenregeling Cella Clinics Nederland
Bij Cella Clinics streven we naar hoogwaardige en persoonlijke cosmetische zorg. Toch kan het gebeuren dat u als cliënt niet tevreden bent. In dat geval horen wij dat graag. Klachten helpen ons om onze zorg verder te verbeteren.
Wat kunt u doen als u een klacht heeft?
U kunt uw klacht indienen op een manier die voor u prettig is:
• Via onderstaand online klachtenformulier
• Per e-mail: info@cellaclinics.nl
• Mondeling tijdens een consult (uw klacht wordt dan schriftelijk vastgelegd)
Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld en doorgestuurd naar een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Wie behandelt uw klacht?
De behandeling van uw klacht gebeurt door onze onafhankelijke klachtenfunctionaris:
drs. Frederika Rangel, huisarts
Zij ondersteunt u desgewenst bij het formuleren van uw klacht en kan ook bemiddelen.
U ontvangt binnen vijf werkdagen een bevestiging van ontvangst en binnen zes weken een inhoudelijke reactie.
Niet tevreden met de uitkomst?
Als u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u zich wenden tot een erkende geschilleninstantie:
De Geschillencommissie Zorg
Website: www.degeschillencommissiezorg.nl
Klachtenformulier
Vul onderstaand formulier in. Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld volgens ons privacybeleid

